Services & amenities
24Service options
- Curbside pickup
- Yes
- No-contact delivery
- Yes
- Delivery
- Yes
- Takeout
- Yes
- Dine-in
- Yes
Offerings
- Coffee
- Yes
- Quick bite
- Yes
Dining options
- Breakfast
- Yes
- Lunch
- Yes
- Counter service
- Yes
- Dessert
- Yes
- Seating
- Yes
Accessibility
- Wheelchair accessible entrance
- Yes
- Wheelchair accessible seating
- Yes
Payments
- Credit cards
- Yes
- Debit cards
- Yes
- NFC mobile payments
- Yes
Crowd
- Family-friendly
- Yes
Children
- Good for kids
- Yes
- High chairs
- Yes
Amenities
- Restroom
- Yes
Atmosphere
- Casual
- Yes
Popular for
- Breakfast
- Yes
- Lunch
- Yes
Gallery
2Customer reviews
Review topics
- price 2
Available reviews: 10
Ordered from here off justeat, really nice food. The delivery driver was very friendly, the food was on time, tasted delicious. Would recommend them highly
Owner response
Thanks Connor
Ordered here for the first time last weekend. We all really enjoyed the food. Every component of the breakfasts could not be faulted. Will definitely be ordering again 👍😋
Owner response
Thank you Robert
Excellent sandwich, even though they were really busy New Year’s Day they dealt with my order in a timely manner
- Service
- Take out
- Meal type
- Breakfast
- Price per person
- £1–10
- Food
- 5
- Service
- 5
- Atmosphere
- 5
Owner response
Thank you Jo - we all really appreciate your feedback 😀😀😀
More reviews+7
Ordered quite a few times. The food is always delicious and cooked to perfection. Thank you
- Service
- Delivery
- Meal type
- Breakfast
- Price per person
- £10–20
Owner response
You are welcome Jack and thank you for your wonderful review😀
The delivery driver is really friendly. The food is amazing couldn't ask for more.
- Service
- Delivery
- Meal type
- Breakfast
- Price per person
- £20–30
- Recommended dishes
- Full Breakfast, Panini
- Food
- 5
- Service
- 5
- Atmosphere
- 5
Owner response
Thank you Joyce 😊
Lovely food couldn't fault it if you tried
- Service
- Take out
- Meal type
- Breakfast
- Price per person
- £1–10
- Food
- 5
- Service
- 5
- Atmosphere
- 5
Owner response
Thank you Callum
- Food
- 1
- Service
- 3
- Atmosphere
- 2
There was egg shell in the egg roll, about 4 massive chunks of egg shell. Disappointing that care wasn’t taken in regards to this. Also my panini is normally wrapped in like a baking white paper that won’t tear or rip, this time it was wrapped in tin foil which stuck all the pani…More reviews
There was egg shell in the egg roll, about 4 massive chunks of egg shell. Disappointing that care wasn’t taken in regards to this. Also my panini is normally wrapped in like a baking white paper that won’t tear or rip, this time it was wrapped in tin foil which stuck all the panini and was impossible to get it off and was unable to eat both. I did talk the owner about this which I got a refund via cash after I asked for a refund for these two items, ordered a bacon and sausage roll with it these that was fine. The cold drinks which was a costa latte in a can and tasted not nice and had a strong chemical taste not the usual costa standard, not the shops fault. but these need to be looked at, the price of both drinks was really expensive. £3.50 for a coffee in a can from costa is to much. & £2.95 for Sanpellegrino orange is far to expensive. I understands the cost of living but this is to far in an increase. Disappointing order today. Thankyou for the refund. on two items of my order (cheese &mushroom panini & egg roll)- Service
- Delivery
- Meal type
- Breakfast
- Price per person
- £20–30
Wanted to place a small order that was under a fiver for delivery to my work place so I called and asked if there was a minimum order/delivery charge, I got told there was no minimum order and the delivery charge was 1.99 which is fair so I called back to place the order which an…More reviews
Wanted to place a small order that was under a fiver for delivery to my work place so I called and asked if there was a minimum order/delivery charge, I got told there was no minimum order and the delivery charge was 1.99 which is fair so I called back to place the order which another women come on the phone and said “is that it” I said yes and she said “but there’s a £10 minimum order” I said the lady before told me there wasn’t and it was only 1.99 so she said “the girl you spoke to before works in the kitchen so she wouldn’t know” the women went on and asked the manager about this and he said we would have to pay £3 delivery, bare in mind it was a 1 minute drive 0.4 miles. I said okay yes I’d still like to place the order, can I have it for 1pm please (it was 12pm when I called) and the women laughed and shouted to someone “and they want it for 1pm”. I can’t believe how rude the customer service was, my colleagues heard and asked me to call back to cancel the order because of how I had been spoken to. Will never be phoning to place an order again. Disgusting service.Owner response
Hi Charley - Seriously - here goes. This has become the most expensive bacon sandwich that never was in history - officially. Let's respond with some facts. You work for Victory Design, a company with a record of not wanting to pay a penny for delivery. You have called our staff 3 times today. Firstly to ask how much delivery is. Secondly to order a single sandwich and to be told we have a minimum order - we added a £1 to try and help you - then you added you that you wanted the sandwich at a specific time and then thirdly to call to cancel - which we were expecting. 2 Years ago we said we would never deliver to Victory Design again - because it was simply bad business and too much hassle. Today we relented and look where we are. I don't understand keyboard warriors - I don't know if Charlie is your real name or you are the boss undercover - what I do know is that this feels good responding and I'm more than happy for the great British public to make their minds up. Have a great day Victory Design - keep up the sterling work. Now, where was I?....
Shocking to say the least paid 9.80 for a sandwich and two cans of coke.. very expensive
- Food
- 3
- Service
- 1
- Atmosphere
- 1
Owner response
Oh Dear Ryan. Hope you feel better now someone has explained what decade we are in. It is not the 1980’s. You cannot get a pint for a pound and using the word shocking 😳- really Ryan. You read the menu and then you ordered - how shocked 😳 could you be?
Opening hours
- Monday
- Closed
- Tuesday
- Closed
- Wednesday
- Closed
- Thursday
- Closed
- Friday
- 10:00–13:30
- Saturday
- 9:30–13:30
- Sunday
- 9:30–13:30
Find us
Chesterfield
2a North Rd, Clowne, Chesterfield S43 4PF, United KingdomLocation details
- neighborhood
- Clowne
- street
- 2a North Rd
- postalCode
- S43 4PF
- plusCode
- 7PGP+9X Chesterfield, United Kingdom

